nyduschad

Hejhej! Skoldagen idag flög förbi som vanligt. Men jag klagar inte! Vi hade faktiskt klädsim idag också, inte världens bästa. Men efter det blev jag och Louise körda till mcdonalds av hennes mamma. Hehe, jag klagar absolut inte. 
 
Jag har och har haft en del prov, arbeten och läxor som har gjorts/måste göras, så det är därför jag inte har bloggat så bra. Men nu är det ett matteprov och två dagar kvar till sportlovet och det ska bli så fruktansvärt skönt med lov. 
 
Efter skolan idag åkte jag och Louise hem till mig och skrev SO med en smoothie i handen, typ
 
Imorgon är det torsdag, alla hjärtans dag till och med... Det firar vi med lite pluggning och träning, ha det bra!
 

  1 kommentarer på "nyduschad"

Postet av: Alina
lovely blog! xx

The Provocative Couture
Svar: thank you! xx
mmalinjosefin
2013-02-13, 23:00:19

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: