Lost

 ♥ Hejhej! Skoldagen idag gick ganska snabbt eftersom jag har hemkunskap nästan hela förmiddagen på tisdagar. Idag hade jag prov och jag kan inte komma över att jag skrev totalfel på sista frågan (även fast min mamma sa att man kunde svara så på den). Usch. 
 
Idag på eftermiddagen läste jag lite matte och kollade på Lost. Jag är en otroligt dålig människa, men jag såg det sista avsnittet av 6 säsonger. Hur kan man se 6 stycken säsonger på bara lite mer än en månad???? Jo, alltså man blir besatt. Varje avsnitt är så jäkla spännande och crazy att det bokstavligt talat inte går att sluta. I vilket fall som helst så förstod jag inte slutet så jag satt och googlade en massa innan jag åkte till träningen. Kom hem sent, duschade och nu ska jag hoppa i säng. natti

  0 kommentarer på "Lost"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: