happyface

Helloo!  Ännu en helg över nu, snart har jag gått i skolan i fyra veckor.. herregud vad tiden går snabbt.  Skoldagen idag var väldigt chill, sista lektionen hade jag gitarr som elevensval, jag och pauline rockade loss inne i ett litet rum hahah :-)  När jag kom hem gjorde jag en god smoothie och senare åkte jag med mamma och moster till lund. Hittade ett par helt underbara svarta jeans på bikbok, men knappen hade trillat av och gjort ett hål i byxorna, så typisktttt
halsband från bikbok / ögonbrynspenna från hm

 
Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs imorgon!

  1 kommentarer på "happyface"

Postet av: Paulineeeeee
Haha jo det var ganska tufft tyckte jag. Thihihi <3
Svar: haha :D<3
mmalinjosefin
2012-09-21, 20:14:47
URL: http://paulinemedic.devote.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: