dead girl walking

Hej! idag har jag pluggit nästan hela dagen förutom vid halv sex då jag stack på träning. Så nu är jag lite smartare och dödstrött. Är inte ett dugg laddad för no-prov, engelska prov och so-uppsats till imorgon.  So:n är bara halvfärdig, så jag får väl vara grym imorgon på att skriva så lär jag nog bli klar heheh. 
gråter verkligen när jag lägger upp dessa fula bilder, men varsågod, så här ser jag ut när jag imiterar en döing
 
 
Meeeen jag är iallafall glad för imorgon är det fredag, wiiiiii :-)  jag ska antagligen sova med ebba och ladda upp för match på lördagmorgon hahah.  Nu ska jag sätta mig i sängen och titta lite på någon film, god natt ♥

  1 kommentarer på "dead girl walking"

Postet av: nathalie
vadå gråter? det var typ veckans finaste!! :o
Svar: haha verkligen inte, men tack iallafall!
mmalinjosefin
2012-09-21, 07:26:06

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: