coolast i stan

Hej ♥  skoldagen idag kändes som den längsta nååågonsin, de två sista lektionerna höll jag på att dö av trötthet och hunger, skolmaten idag var någon konstig fiskgratäng vilket inte är min favoritmat..  på träningen nu ikväll så var vi ungefär sju personer så vi spelade nästan hela tiden, dessutom har jag fortfarande jätteont i mina lår så jag var till största delen målvakt, perfekt för mig som inte är bollrädd *hoost*
himla trevligt att jag lägger upp bilder där jag är nyduschad och osminkad hahah
en av de coola bakgrunderna jag har gjort till min dator weeee
 
Nu ska jag läsa SO och sen titta lite på en film, ha det bra :-)

  2 kommentarer på "coolast i stan"

Postet av: MIchelle
Hej, hur gjorde du det där collaget? Jag har en Macbook Air och alltså inte likadan som du har... Men skriv gärna hur du gjorde osv, i vilket program o så ;D
Svar: hejhej! jag har gjort det i gimp, men där får man göra allt för hand, alltså lägga in en bild i taget och fixa storleken osv :) annars kan man göra det i picasa där bilderna läggs in på rätt plats automatiskt.
mmalinjosefin
2012-09-11, 21:55:23
Postet av: Nathalie
Du var fin osminkad :)
Svar: tack :)
mmalinjosefin
2012-09-11, 22:33:24
URL: http://www.naxo.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: