wednesday

Hellooo :-)  har varit en väldigt chill skoldag idag, det är ju FN-dag så på so:n svarade vi på frågor och liknande. Jag och louise ägdeeee. Okej vi har inte fått reda på resultaten än, men jajaa.
 
Efter skolan var jag på TTF och skulle göra klart min bildmapp, för att slippa sitta där ensam kom kära ebba dit och mobbade mig lite, wiie <3<3  Men sen när vi precis skulle cykla hem kom jag på att jag glömt min gympapåse.. SOM JAG HÄNGT I MATSALEN PÅ LUNCHEN!! så då var det bara att gå tillbaka in på skolan och leta upp en lärare som kunde öppna matsalen innan skolan skulle stänga. Som tur var så hängde iallafall påsen kvar med allting i och så. puuuh jag höll på att få en hjärtattack.
världens mysigaste byxor ♥
 
 
Idag har jag suttit och pluggat no hela eftermiddagen och kvällen. Nu ska jag snart hoppa i säng, sweet dreams

  0 kommentarer på "wednesday"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: