otursdag

Hej! Hade en mysig kväll hemma hos mormor och morfar igår med jakob och elina, satt och spelade kort hela kvällen haha.
Idag hade iallafall jag och Emma planerat att åka till Emporia efter lunch. Vi höll på att missa bussen men pappa körde oss till stationen så vi hann precis. Sen när vi kom till malmö så skulle vi byta buss. Såklart bytade vi till en buss som gick åt fel håll, så när chauffören stannat på alla hållplatser så stannade han mitt ute i ingenstans och bara "var ska ni egentligen?"
Men ja, vi kom fram tillslut. Men vi han inte vara där sålänge eftersom vi åkt buss i ungefär två timmar och skulle hem och äta haha.
jag hittade ett par dr. denim jeans för 279:- EUPHORIA!!!   linne från bikbok 199:-
 
 
När vi tagit bussen tillbaka så skulle vi gå hem från busstationen i kylan i bara vårjackor. Egentligen skulle vi ha cyklat eftersom Emma lämnat sin cykel på busstationen igårkväll, men såklart glömde hon sina nycklar. Idag var bästa dagen i mitt liv på länge. Helt klart.  Nu ska jag hoppa i säng, god natt ♥

  1 kommentarer på "otursdag"

Postet av: Elvira
I vilken affär köpte du de där byxorna?? Jättte tacksam för svar! :D
Svar: Jag köpte de på Carlings i nya köpcentret Emporia. Det var öppningerbjudande så det var 30% i hela butiken. Men nästan alla var utsålda så jag tog en storlek för stora, fast de passade bra iallafall :-)
mmalinjosefin
2012-10-29, 10:57:53

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: