nothing worth having comes easy


Hejhej! Efter ännu en heldag med fotboll i det regniga och kalla vädret så kom vi trea även igår.. vi åkte ut på straffar i semifinalen, men sen vann vi bronsmatchen med 4-0 eller något sånt. När vi kom hem åt jag mcdonaldsmat och tittade på solsidan, sen var jag helt slut så jag gick och la mig direkt, därför orkade jag alltså inte blogga. 
 
Idag vaknade jag med träningsvärk i hela kroppen, huvudvärk och så har jag gått runt och kokat hela dagen. Antagligen för att jag stått ute och frysit två dagar i streck. Men jag kämpade mig genom dagen och när jag kom hem gick jag och la mig i soffan direkt och tittade på film med emma.
 
Nu ska jag göra lite matte och hoppas på att jag mår bättre imorgonbitti. Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs imorgon :-)
 

  0 kommentarer på "nothing worth having comes easy"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: