happy halloween

Hejhej!!  idag har jag suttit hemma och gjort ingenting, satt och väntade på att Emma skulle komma hem som har varit i ullared. Jag tänkte ju att vi skulle hitta på någonting då. Men hon kom hem vid typ fem tiden så ja, det var den dagen. 
.. men hon gav mig godis och sen låg jag inne på hennes rum och läste hennes gamla dagbok.heheheh "min syra är dum hon tar jakob (lillkusinen) ifrån mig. vi lekte en lek sen endrade hon på leken så säjer hon til jakob vad han ska säja"
 
dessutom sa har hon skrivit vad hon gjorde den 24/47-06, spännande datum
 
pose with the candy
 

Ikväll har jag firat halloween med att äta fruktsallad och kolla film med mamma. fattar inte riktigt grejen med halloween egentligen haha. Det kom iallafall tolv stycken ungar SAMTIDIGT innan och tiggde godis. Fast jag hade nyss duschat och stod där uppe i morgonrock så jag hörde bara vad dom sa, vågade inte gå ner liksom. nu ska jag äta klubbor och sen sova, god natt

  0 kommentarer på "happy halloween"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: