eyeslipsface

Heeej!  slutade vid två idag och när jag kom hem gick jag ut och fotade lite höstbilder direkt. Jag glömde heeelt bort att kolla brevlådan. När mamma kom hem vid fyra så kollade hon brevlådan och såklart hade smink som jag, ebba och emma beställde hem från elf  förra helgen kommit. Skrev till ebba direkt så hon kom hit för att hämta sitt smink. När resten av familjen lämnade mig för att titta när emma spelar match så stannade ebba och så satt vi och tittade på litta project runaway. 
älskar borstarna, de är såå mjuka ♥♥  skulle kunna äta upp dom
 
mamma smsar: kolla regnbågen!  me och ebba: *springer runt och kollar i alla fönster* OMG MÅSTE FOTAAAA haha
 
 
Lägger kanske upp några av de bilder jag tog senare. Ha en bra kväll, vi hörs :-)

  0 kommentarer på "eyeslipsface"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: