wednesday

Heeeej! Idag har jag suttit och pluggat hela eftermiddagen, men jag har inte lyckats skriva ner så mycket..  Efter att vi ätit fick vi också gjort en bit på dykarkursen iallafall. Bara två små delar kvar nu, woho!! 
 
bild från när man fortfarande var brun och ljusblond :-(
 
 
Imorgonbitti ska jag till läkaren tidigt på morgonen och vet inte riktigt hur länge jag kommer stanna där. Kommer antagligen tillbaka till skolan ganska tidigt. Nu ska jag ta något att äta och sen hoppa i säng, ha det bra!
 

  1 kommentarer på "wednesday"

Postet av: Sophia
Hej! Jag älskar din blogg och jag undrar vad har du för tema? Hade gjort min dag om du hade svarat! :D
Svar: Jag har tagit ett tema bara för att hitta bra koder att utgå ifrån. Så det mesta har jag fixat själv :)
mmalinjosefin
2012-11-29, 12:57:23

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: