bad day

Heeeej :-)  Idag ställde jag en klocka vid halv tio för att få något gjort idag och för att kunde somna tidigt nu i kväll. Såklart stängde jag av det och somnade om så fort det ringde. Sen vaknade jag vid elva igen, blev jättearg på mig själv haha. Idag har jag i allafall städat rummet, fotat, lyssnat på musik, dansat loss lite och försökt göra lite skolarbete som jag verkligen inte kommer någonstans med. 
 
 
Märkte precis att jag missat solsidan också. Underbara dag. Så nu ska jag helt enkelt leta upp något ställe att kolla på det på datan. Sen ska jag försöka somna tidigt för imorgon blir det uppstigning klockan 7 för att gå till skolan igen. can't waaaiit, so excited!!  
 
Hoppas ni haft en bra dag!

  0 kommentarer på "bad day"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: