packar..

Håller just nu på att packa lite till grekland. Åker hemifrån på fredag morgon och imorgon ska jag iväg och samla in pengar med laget så då hinner jag inte packa så mycket.  Jag ska iallafall va i grekland i två veckor tillsammans med mina kusiner, vi ska segla i en vecka sen bo på hotell i en vecka. Har seglat i sverige förut men i grekland , herreguud det kommer bli så himlahimla coolt!! gaahh   men jag kommer inte ha med min dator och det går inte att blogga från min mobil så det kommer ju inte bli något bloggande.  men på vissa restauranger som vi är på om kvällarna har säkert internet så jag kommer nog lägga upp lite bilder på min instagram.. @mmalinjosefin
Annars kommer det såklart massa bilder när jag har kommit hem :-):-)

Nu ska jag packa lite till sen ska jag kolla fotboll med mamma, ha en bra kväll!

  0 kommentarer på "packar.."


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: