10 saker ni inte visste om mig

tidsinställt
 
1 När jag blir stor vill jag bo i USA, fast samtidigt så vill jag ha nära till släkt och vänner....
 
2 Jag gick på judo när jag va liten, sen valde jag fotbollen
 
min första & enda tävling utanför klubben som jag var med i kom jag på delad tredje plats
 
 
3 Jag har typ fobi för ormar & när man skrapar en låda eller liknande mot isen i frysen, ryser bara jag tänker på det
 
4 Jag ÄLSKAR värme, resor & sommaren ♥    vintern är deprimerande & allt bli automatisk mycket tråkigare, förutom julafton heheh
bild från 2008
 
När jag var liten hatade jag att ha håret uppsatt, nu på sista tiden har jag börjat avsky att ha håret nersläppt.. oturligt nog har jag slarvat bort alla min tofsar förutom en som jag har med mig överallt
 
6 När jag var liten hade jag nästintill vitt hår, sen har det blivit mörkare genom åren
 
7 Jag plattade alltid mitt hår förut, men för lite mer än ett halvår sen insåg jag att jag redan hade platt hår, så jag slutade med att platta det
 
8 Jag tycker inte om italiensk mat så mycket (förutom pizza), men thaimat älskar jag
 
9 Jag fryser jättelätt, har iskalla händer hela tiden.. förutom på sommaren, ännu en anledning varför jag älskar sommaren
 
10 Jag stör mig på folk som klagar och säger taskiga saker till folk bara för att dom kan

  0 kommentarer på "10 saker ni inte visste om mig"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: