home sweet home

Nu är jag hemma efter ännu en vecka iväg. Har tittat på massa fotboll, gått på liseberg, gått på gothiainvigningen, vunnit över ebba på "gul bil" hela veckan.. jätteunderbar vecka helt enkelt, kalaskul!  fast nu är det ganska skönt att vara hemma en vecka efter tre veckor borta.  Anyway.. staffanstorps p97or tog guld i B-finalen, likaså södra sandby f19 där min syster spelar.  södra sandbys 99or tog guld i A-finalen,  ascoolt!  Ikväll har jag haft filmmys med mamma & pappa, har ätit glass & jordgubbar
herregud vad jag längtar tillbaka till grekland, underbart väder & bad i havet varje dag.. här är det så tråkigt väder
 
nu ska jag titta lite på gossip girl, god natt :-)

  0 kommentarer på "home sweet home"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: