next: ZANZIBAR

Hejhej!  Var i skolan idag någon timme och fick tillbaka våra betyg och hade någon tävling. Mina betyg var jättebra så då blev jag både glad och lättad för att allt pluggande och slit har gjort någonting haha. Efter skolan var jag med ebba och åt pannkakor, fixade med hennes nya TELEFON (iphone 5), och skrattade. 
 
Nu är jag hemma från mormor och morfar. Har haft en trevlig kväll med julbord, presenter och julklappsspel. Tyvärr var jag väldigt dålig i julklappsspelet... Men annars fick jag mycket fina julklappar och blev väldigt glad för allting. Jakob började julklappsutdelandet med "Gul Jod Emma, önskar....."  hahahah
 
 
Jag borde verkligen sova nu för imorgonbitti åker vi till flygplatsen och sen flyger vi till ZANZIBAR!! woooohooho. Det kommer tyvärr inte bli någon bloggning för jag orkar inte leta efter internet och sådär, men när jag kommer hem kommer det antagligen massa bilder. Om jag kan så lägger jag ut bilder på min instagram @mmalinjosefin.
tjugo spänn på att jag glömt något
 
 
Guldstjärna till den som orkade läsa all text! Nu ska jag försöka sova och försöka glömma känslan om att jag glömt packa allting. HOPPAS NI FÅR EN BRA JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!  hejdå ♥

  0 kommentarer på "next: ZANZIBAR"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: