moustache

Heeeej! Sista dagen i skolan idag, så himla himla skönt!! Denna terminen har gått galet snabbt och det känns som  att sommaren nyss tog slut och att vi precis börjat skolan igen. Tur att det inte är så haha. 
 
Idag när jag kom hem från skolan så packade jag en del och sedan satte jag mig i soffan med B&J's, tumblr och simpsons på tvn. Trevlig eftermiddag.   Srrry ebbsan för att jag inte följde med dig till emporia <333333
 
Imorgon är det skola igen men då ska vi nog bara leka någon lek och få våra betyg. Slutar vid tolv eller något sådant. Efter skolan är jag förhoppningsvis med Ebba och på kvällen blir det julfirande med mormor, morfar och kusinerna. Hoppas ni haft en bra dag :-)

  0 kommentarer på "moustache"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: