summerdays

heeii
mamma kom hem för ett tag sedan & då lagade vi iskaffe med dumle smak.. tycker egentligen inte om kaffe men när vi var i Vietnam för två år sedan tyckte jag och emma helt plötsligt om iskaffe. Det var ganska gott idag också men efter ett tag blev det lite mycke kaffesmak hehe
drack lite & sen kom jag på att jag måste fota det såklart.. 
passade på att fota lite till när jag endå var igång haha :-)
 
Nu ska jag börja byta om till träningen & sen cykla till vallen.. ikväll sover jag hos ebba, ha det bra!

  1 kommentarer på "summerdays"

Postet av: salukis.webblogg.se
oo så härliga bilder oo sommaren är snart slut huhu;(
Svar: tack & ja haha :(
mmalinjosefin
2012-08-11, 09:43:57
URL: http://salukis.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: