meningslöst inlägg

Förlåååt för dålig bloggning de senaste dagarna, har inte gjort särskilt mycket förutom att varit med kompisar och då blir det inte riktigt tid till att fixa bra inlägg.. och annars ser jag ut som något jättefult som nyss vaknat och då tar jag gärna inte bilder.
 
Anyway så har jag inte gjort så mycket idag... sov bort den soliga förmiddagen, tittade på Gossip girl, tittade på pingis (jättetråkigt) & tränade. Men när jag kom hem och nyss ätit så ringde sanna och frågade om vi kunde träffas.  Så då tog jag världens snabbaste dusch och mötte upp henne.  Kom hem för ett tag sedan så nu kryper jag ner i sängen och startar en film.. vi hörs imorgon!

  1 kommentarer på "meningslöst inlägg"

Postet av: Victoria
Du är så sjuuuuukt fin! :D

Kan du inte göra något inlägg om hur du fixar håret osv? Haha älskar ditt hår punkt.
Svar: Haha tack, du är fin!
Menar du flätor och så eller hur jag "sköter" det? :)
mmalinjosefin
2012-08-03, 10:21:53
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: